Υπηρεσίες

Υπηρεσίες

Προσβασιμότητα: Με ιδιαίτερη ευαισθησία και απόλυτο σεβασμό στη διαφορετικότητα,
δημιουργήσαμε ειδικά δωμάτια για τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, σύμφωνα με τις διεθνείς
προδιαγραφές, αλλά κυρίως με γνώμονα τις πραγματικές απαιτήσεις των ατόμων αυτών.
Όλοι οι χώροι του Ξενοδοχείου, επιπροσθέτως είναι σχεδιασμένοι με τρόπο τέτοιο, που να
διευκολύνουν την εύκολη πρόσβαση και μετακίνηση των πελατών. Οι σκύλοι συνοδείας
επιτρέπονται σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Υπηρεσία Stay Late: Η υπηρεσία Stay Late δίνει τη δυνατότητα αναχώρησης από το
ξενοδοχείο στις 8 το βράδυ, αντί για τις 12 το μεσημέρι (ως είθισται), με μικρή
επιβάρυνση. Κάνοντας χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας, ο επισκέπτης «κερδίζει»
ουσιαστικά μια επιπλέον ημέρα διαμονής. Για πληροφορίες επικοινωνήστε με το
τμήμα κρατήσεων reservations@capsishotel.gr.

Ολοκληρωμένες διαδικτυακές υπηρεσίες: Σε όλους τους χώρους του Capsis Hotel
Thessaloniki παρέχεται ασύρματη πρόσβαση στο διαδίκτυο με υψηλές ταχύτητες και
ισχυρό σήμα. Στο lobby του ξενοδοχείου λειτουργεί ένα άρτιο και πλήρως
εξοπλισμένο Internet Station με 3 θέσεις εργασίας. Ένας ακόμα υπολογιστής υπάρχει
διαθέσιμος στο χώρο της υποδοχής, όπου παρέχεται και η δυνατότητα για
εκτυπώσεις.

Διατροφή: Το πρωινό σερβίρεται καθημερινά από τις 7:00 έως τις 10:30 στο εστιατόριο
«ΒΥΖΑΝΤΙΟ» του ξενοδοχείου. Το ξενοδοχείο παρέχει προνομιακές τιμές για κρατήσεις με
ημιδιατροφή ή πλήρη διατροφή και δύναται να προσαρμόσει τα γεύματά για άτομα που
έχουν ιδιαίτερες διατροφικές ανάγκες. Για πληροφορίες επικοινωνήστε με το τμήμα
κρατήσεων reservations@capsishotel.gr.

Υπηρεσία Δωματίου: Στο ξενοδοχείο παρέχεται υπηρεσία Room Service. Κατάλογος με τα
παρεχόμενα είδη θα βρείτε στο δωμάτιο.

Μεταφορά/ Transfer: Από και προς το αεροδρόμιο, λιμάνι κλπ ή οπουδήποτε αλλού με
προνομιακές τιμές και δυνατότητα χρέωσης και πληρωμής στο ξενοδοχείο.

Παιδικό κρεβατάκι: Δυνατότητα τοποθέτησης Baby Cot στο δωμάτιο για τους μικρούς μας
φιλοξενούμενους, χωρίς επιβάρυνση. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ενημερώστε μας
σχετικά κατά τη διαδικασία κράτησής σας.

Φύλαξη αποσκευών: Στο Capsis Hotel Thessaloniki υπάρχει ειδικός χώρος για τη
φύλαξη αποσκευών, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.

Καθαριότητα: Το δωμάτιό σας καθαρίζεται καθημερινά, εκτός αν υπάρχει διαφορετική
συνεννόηση με το τμήμα κρατήσεων. Σε περίπτωση που χρειαστείτε κάποια επιπλέον
υπηρεσία ή αλλαγή πετσετών μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την υποδοχή.

Υπηρεσία Απολεσθέντων: Το τμήμα Οροφοκομίας του Capsis Hotel Thessaloniki,
συγκεντρώνει και αποθηκεύει τυχόν ξεχασμένα προσωπικά αντικείμενα, που εντοπίζονται
στα δωμάτια των πελατών μετά την αναχώρηση τους από το ξενοδοχείο. Σε περίπτωση που
αντιληφθείτε ότι έχετε ξεχάσει κάτι, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας στο
housekeeping@capsishotel.gr η στο reservations@capsishotel.gr.

Θυρίδες Ασφαλείας: Στο χώρο της υποδοχής υπάρχουν θυρίδες ασφαλείας για την
φύλαξη τιμαλφών. Σε όλα τα δωμάτια υπάρχουν χρηματοκιβώτια.

Βιβλιοθήκη: Στο χώρο της υποδοχής.

Λοιπές Υπηρεσίες: Στην προσπάθεια μας να κάνουμε τη διαμονή σας ακόμα πιο άνετη και
εύκολη, η υποδοχή του ξενοδοχείου μπορεί να σας βοηθήσει παρέχοντάς σας μια σειρά
υπηρεσιών όπως:
  

  • Ενοικιάσεις οχημάτων

  • Συνάλλαγμα

  • Κρατήσεις αεροπορικών και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

  • Υπηρεσίες Courier

  • Kρατήσεις Εστιατορίων

  • Κρατήσεις για Θέατρο

  • Κρατήσεις για εκδηλώσεις-γεγονότα που συμβαίνουν στην πόλη

  • Αποστολή λουλουδιών

CAPSIS HOTEL THESSALONIKI

Μοναστηρίου 18, 54629 Θεσσαλονίκη
E-mail: capsishotel@capsishotel.gr
Tel.: +30 2310 596800
Fax: +30 2310 510555

βραβευσεισ
capsis
hotels

trivago